Friday, June 20, 2008

Whatever.

Sigh. Nothing is going right at home, I’m bored, no responsibilities, can’t even motivate myself to get involved with anything or anyone and just feel generally low. Maybe it’s time to replan that whole pre-Kuantan thing. Then again, 9 days seem too short a time for all the troubles eh? Good God, bless the procrastinator in me.

Anyways, here I am, a well known food thief… y’know, the one who sneaks out for some "light snacks" in the dark, particularly at midnight when everyone else is asleep. Or perhaps just a room refrigerator breaker. It’s not like I’m craving or anything *rolls eyes* but I just feel like eating. Lol. Leah thinks I eat a lot, while Dad suggests that perhaps it’s a lot more normal to see me eat that much. I somehow “solve” the problem by coming up with a typical excuse that I bet no one ever believes- that I’ll marry a chef someday… living by a weak basis of marriage where he’d cook for me and feed me like a princess. But they would definitely buy it, if the guy left me the next day for no reason. Lol. Alright, so I eat like a horse, yet not a vegan… I EAT A HORSE or possibly anything. From a whole cake to crumbs, I’ll have them down like nothing else. I’m a small woman, blessed with a giant appetite in me. So marry me, please? ;)

All crap aside, I had a great time with Leah today. We talked like there’s no tomorrow! Which is true by the way. I won’t be seeing her much until God knows when. Too bad she had a spill of sambal or chili paste on her cloth when we had nasi lemak for breakfast, which funnily gave her a new T pattern on it- an absolute identification. Like, everyone, I’m a woman. Can you see my uterus? LMAO. So she wished we never met today. But I guess she prolly just realized that it didn’t take much to make my day anyway. XD

So alright, just as I thought these ideas were oozing out, they sounded lame the moment I had a second read. It’s 2.29 AM in the morning and these brownies taste sooo good.


I’m a butt of all the jokes,
God, make me wonderful!


Me-out.

2 comments:

L said...

OK. So im the first to drop something in here. I shoud be... Anyways, %$#@ &$#@*%!!!

thanx,
bye

PS: LMAO

red_lice said...

haha. sigh. i told you i would.
*snort*